Testimonio de Amy del Doctor Michael Newton y Caso de aborto del Doctor José Luis Cabouli en occitano.

Testimonio de Amy del Doctor Michael Newton y Caso de aborto del Doctor José Luis Cabouli en occitano.

Bandera occitana animada.Os informamos que tenemos a disposición de los internautas en lengua occitana las páginas correspondientes al Testimonio de Amy, caso de suicidio en una vida anterior, correspondiente al terapeuta Doctor Michael Newton, y también la del Caso de aborto, del Doctor José Luis Cabouli, que muestra una Bioelectrografía (BEG). Agradecemos a Jordi Ràfols la traducción del texto de las dos páginas.

Equipo del web «En cuerpo y alma».
Viernes, 5 de abril de 2024.

Los enlaces de las páginas nuevamente traducidas al occitano son los siguientes:

Testimoniatge d’Amy. Cas de suicidi e passatge per la bibliotèca dels Libres de la Vida (Testimonio de Amy. Caso de suicidio y paso por la biblioteca de los Libros de la Vida).
Dins lo raconte seguent, una pacienta del Dr Michael Newton, que pren aquí lo nom d’Amy, reviu una vida passada ont se suicida après s’èsser retrobada celibatària, emprenhada e aver perdut son partenari dins un accident dins l’Anglatèrra victoriana. Son arma demòra blocada pendent mai o mens cent ans a soscar sus çò qu’a fach, fins qu’accedís a una bibliotèca dels Libres de la Vida. Ailà, establís un dialòg amb l’arma d’un dels bibliotecaris, un mèstre expèrt que l’ajuda a perseguir son camin d’evolucion espirituala (…).
Doctor Michael Newton. Destino de las almas. Un eterno crecimiento espiritual (Destinacion de las almas. Una creissença espirituala eternala). Paginas 93-100. Correccion respècte a la version originala anglesa : Loto Perrella.
Traduccion : Jordi Ràfols.

Cas d’avortament. Terapia de possession espirituala (Caso de aborto. Terapia de posesión espiritual).
La BEG (Bioelectrografia) correspond a una femna de trenta cinc ans qu’a perdut una grossessa de tres meses seguida a un accident. La femna a exprimit de paur e de culpabilitat perque l’accident èra degut a una imprudéncia de sa part. La BEG es estada obtenguda pendent la session de regression just al moment que la pacienta a dich çò que seguís : « Ara, senti que lo nenet es dins mon cap » (…).
Imatge de la BEG : Raúl Torres. De libre del Doctor José Luís Cabouli. Terapia de la posesión espiritual. Técnica y práctica clínica (Terapia de la possession espirituala. Tecnica e practica clinica). Editoriala Índigo. Pagina 397.
Traduccion : Jordi Ràfols.